Toyota: Απογοήτευση για την εμφάνιση στην Τουρκία


Ο αγώνας της Τουρκίας δεν ήταν καλός για την ομάδα της Toyota.
  • 12/5/2008
Ο αγώνας της Τουρκίας δεν ήταν καλός για την ομάδα της Toyota. Ο Γιάρνο Τρούλι παρά το γεγονός ότι εκκίνησε από την όγδοη θέση του γκριντ δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην δέκατη θέση, ενώ ο Τίμο Γκλοκ τερμάτισε 13ος.
  • Γιάρνο Τορύλι (Αυτοκίνητο 11, Μονοθέσιο TF108-05) Περιληπτικά: Ξεκινώντας 8ος, έχασε τρεις θέσεις στην πρώτη στροφή και κόλλησε στην κυκλοφορία της πίστας στο πρώτο κομμάτι. Αφού ανεφοδιάστηκε με πολλά καύσιμα για το δεύτερο κομμάτι, έφτασε μέχρι την 7η θέση και τελικά τερμάτισε 10ος. Αγωνιστική Κατάταξη: 10ος (+1:16.344s) Κατάταξη Προκριματικών: 8ος Χρόνος Γύρου: 1:28.836s (+1.s στο Q3) Θέση Εκκίνησης: 8ος Δήλωσε: «Ο αγώνας μου καταστράφηκε στο ξεκίνημα. Υπήρξε μία κάποια σύγχυση στην πρώτη στροφή, πιστεύω ότι με ακούμπησε ένα αυτοκίνητο κι έχασα τρεις θέσεις. Αυτό αμαύρωσε τον αγώνα μου, αφού στη συνέχεια δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για να αναπληρώσω το χαμένο έδαφος. Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο, προσπάθησα να βρω ένα τρόπο για να προσπεράσω τον Κούλθαρντ. Ήμασταν πολύ κοντά, αλλά δυστυχώς με αυτά τα μονοθέσια μόλις πλησιάσεις τον άλλον σε απόσταση δύο μηκών, απλά χάνεις πρόσφυση και αρχίζεις να γλιστράς. Συνέχισα να πιέζω όσο το δυνατόν πιο σκληρά σε όλα τον αγώνα, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα καλύτερο σήμερα».
  • Τίμο Γκλοκ (Αυτοκίνητο 12, Μονοθέσιο TF108-06) Περιληπτικά: Έτρεξε με στρατηγική ενός pit-stop, δεδομένης της θέσης εκκίνησης. Αγωνίστηκε σκληρά αλλά πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα πίσω από τις Honda, πριν τερματίσει στη 13η θέση. Αγωνιστική Κατάταξη: 13ος (+1 γύρος) Κατάταξη Προκριματικών: 15ος Χρόνος Γύρου: 1:27.806s (+1.756s στο Q2) Θέση Εκκίνησης: 15ος Δήλωσε: «Ο ρυθμός του αυτοκινήτου δεν ήταν πολύ κακός σήμερα, αλλά ο αγώνας απλά καταστράφηκε από το γεγονός ότι κόλλησα στην κυκλοφορία της πίστας. Έκανα αργή εκκίνηση και έπρεπε να αποφύγω το ατύχημα με τους Φιζικέλα και Νακαζίμα. Στο πρώτο κομμάτι ήμουν πίσω από τον Μπαρικέλο και ταχύτερος από αυτόν, αλλά δεν κατάφερα να τον προσπεράσω. Μετά το pit stop ο Μπάτον έτρεχε με μαλακά ελαστικά, ενώ εμείς είχαμε σκληρά τα οποία δούλευαν καλά δίνοντάς μας καλές επιδόσεις. Δυστυχώς, στη φάση αυτή ήμουν ένα γύρο πίσω από τους πρώτους του αγώνα και οι μπλε σημαίες (προσπέραση) δυσκόλεψαν την αναμέτρηση. Όλο το απόγευμα, είχα καλύτερο ρυθμό από τα αυτοκίνητα που ήταν μπροστά μου, αλλά δεν κατάφερα να το δείξω, γι’ αυτό και με απογοήτευσε το αποτέλεσμα».
  • Ταντάσι Γιαμασίνα - Επικεφαλής Ομάδας: «Τα δοκιμαστικά της Παρασκευής πήγαν καλά και βρήκαμε ένα καλό σετάρισμα αλλά για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο ο ρυθμός του μονοθεσίου δεν ήταν αρκετά γρήγορος. Εξακολουθεί να υπάρχει μία τεράστια απόσταση μεταξύ της απόδοσής μας και αυτής των πρώτων ομάδων, επομένως αυτή είναι η κύρια αιτία των σημερινών αποτελεσμάτων μας. Ασφαλώς ο Τίμο δεν βοηθήθηκε από το μηχανικό του πρόβλημα στα προκριματικά. Σήμερα, και τα δύο αυτοκίνητα έχασαν έδαφος κατά την εκκίνηση, και είναι κάτι που θα πρέπει να το διερευνήσουμε περαιτέρω όταν επιστρέψουμε στο εργοστάσιο. Λόγω αυτών των θεμάτων, τα δύο αυτοκίνητα κόλλησαν στην κυκλοφορία τις πίστας στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Αλλά τώρα, πρέπει να βελτιώσουμε την απόδοσή μας και να στοχεύσουμε σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα την επόμενη φορά».